Jihuu, sain SAY-postia tänään! Ihanaa ihanaa. SAYni tosiaan tietää mistä tykkään :). Paketissa oli Fazerin Sininen -suklaapatukka (joka ei ole kuvassa sattuneesta syystä - se nimittäin katosi suuhuni ennen kuin muistin ottaa kuvan...), arkki ääriviivatarroja, ihana pieni mazebook - taitaa olla SAYn itsensä tekemä, kaksi arkkia kaunista käsintehtyä paperia sekä SUPERKIVA 6x6-paperilehtiö teemalla Journeys. Mahtaako SAY tietää, että olen ollut melko matkustushullu ennen kuin vauva tuli kuvioihin. Noita papereita voin käyttää matkajuttujeni skräppäykseen! Kiitos tuhannesti, erinomainen SAYni!

2220868576_135b503f65.jpg?v=0

I got another parcel from my Secret Crafts Friend! What lovely stuff! As if she knew me really well. In the packet I found a bar of Fazer chocolate (which is not in the picture becouse I accidentally ate it before I remembered to take the photo...), peel offs, mazebook, handmade paper 2 sheets, train embellishments and the best of all: 6x6-papers with theme Journey!!! I wonder if my Secret Friend knew that I used to travel like crazy before settling down and starting a family. I will definitely use those papers for scrapbooking my travel memories :). Thank you so much, Secret Friend!