Voi sinua oivallinen SAY! Paketti, mahtava sellainen, putosi postiluukusta aamulla. Sisältönä ihana lorukirja pojulle, joka tänään täyttää 1v! Lisäksi keväisiä tarroja, upeaa vanhan roosan väristä paperia & nauhaa sekä kultanauhaa. Kiitos taas kamalasti!!! :)

SAY antoi vähän vinkkejä henkilöllisyydestään. Heti kävin läpi kaikki tietämäni SAY4:ssa mukana olevat blogit mutten vielä ole varma kuka on salaperäinen SAYni. Minulla on tällä hetkellä kuusi vaihtoehtoa... Katsotaan, josko saan lisää vinkkejä myöhemmin!

1323855.jpg

Again my wonderful Secret Crafts Friend surprised me :). In the package this time I found a cute little book for my boy, who is One Years Old today! In addition to that I got spring flower stickers, lovely paper and ribbons. Thanks so much again!

My Secret Friend gave some hints about her identity. Of course I then had to go through all the blogs I know that have taken part in Secret Craft Friend 4. I am not sure yet who is my mysterious friend. I have six options at the moment. I guess I have to wait for more hints :).