Jälleen puuhastelen näiden Iris Folding -silkkikorttien parissa, pääsiäiskortteja tällä kertaa. Ne menevät myyntiin ja yritän ehtiä tekemään viisi korttia joka päivä vielä parin viikon ajan. Viisi ei kuulosta kovin paljolta, mutta nuo ovat melko aikaa vieviä enkä onnistu mitään "omia juttuja" tekemään silloin kun poju on hereillä - tekemiseni rajoittuvat siis päiväuniaikaan ja iltaan. Pupun ja tipun mallit jälleen täältä, pääsiäismunan kehittelin itse.

1324861.jpg1324862.jpg1324863.jpg1324865.jpg1324867.jpg

These Iris Folding Silk Cards again, Easter cards this time. They are going to be sold and I am trying to make as many as possible - goal is five per day. Five doesn't sound very much, but I actually struggle even with that as the making these cards is quite time consuming and with the little boy I only have time for my own things when he is having his nap or in the evening when he is asleep. The patterns for the chic and bunny from here again, the egg is created by me.